אם נמאס לך מסיסמאות כמו "לחשוב חיובי", "להתמקד בחיובי","לשנות אמונות", "לתכנת מחדש את התת מודע", ו/או הבנת שלנתח את הילדות ואת היחסים עם ההורים יכול להימשך לנצח, וזאת מבלי לפתור את בעית חוסר הביטחון והערך העצמי הנמוך שלך, ואולי אף גרוע מזה, שטיפולים כאלה אף החריפו את חוסר הביטחון (שהנך יותר במודעות לחוסר ביטחון שלך, שרק מחליש אותך יותר – וללא פתרון) והנך רוצה טיפול תאכלסי עמוק אמיתי שמביא לתוצאות! ולצמיתות! אז צור/י קשר ונסיים עם הסיוט הזה אחת ולתמיד!

תתקשר/י ל 050-6933335 או מלא/י טופס "צור קשר" בתחתית דף זה!

הנה כמה ציטוטים מתוך אינספור ההמלצות:

"…החוויה הפנימית השונה שנוצרה בתוכי היא של יותר ביטחון עצמי, אהבה עצמית והערכה עצמית. התחושה שבשבילי השמיים הם הגבול ואני כל יכול אם רק ארצה…."

"…גיליתי שגם לי "יש את זה" וגם אני יכולה, למדתי איך להתמודד נכון עם תחושות קשות של כשלון ולא לתת להם לעצור אותי מלהמשיך לפעול,הצלחת לשנות בתוכי משהו מאד מאד עמוק ויסודי, את התחושה הכי עמוקה שלי עם עצמי…"

"…נדהמתי לראות איך כל הקלישאות הקשורות לביטחון עצמי קיבלו תוקף פתאום. "היה אתה עצמך" , "אל תהיה מודאג ממה שכולם חושבים", משפטים שנהגו לתסכל ולהרתיח אותי מפאת חוסר היכולת ליישם אותם, עכשיו נראים לי כחלק מהתפיסה העצמית שלי. חווית החיים החדשה שלי ניכרת גם באופן חיצוני והתגובות לא איחרו לבוא.

אני ממליץ על אורן כמטפל מעולה לכל מי שרוצה לחוות חווית ריפוי עמוקה ושלמה מבעיות הקשורות לביטחון עצמי…"

"…אני לא יכולה לתאר לכם במילים את ההרגשה הנפלאה הזאת אבל אני ממליצה לכולם להרים את הכפפה ולשדרג את החיים שלכם, ההרגשה הפנימית שווה יותר מכל הון שבעולם…"

"…לדעתי, אין בכלל התלבטות. מי שמרגיש חסר ביטחון, או חוסר שליטה וערך בחיים שלו, או שהוא "פחות טוב" מאנשים אחרים או שהוא "דפוק" – חייב להתקשר לאורן. בשביל עצמו. בשביל העתיד שלו. המילים שלי כל כך חד-משמעיות בגלל שאורן פשוט שינה את חיי. ואי אפשר למדוד את זה באמצעות שום סכום של כסף…"

 

אז תתקשר 050-6933335 (או צור קשר בטופס למטה) ונצא יחד לדרך חדשה (בד"כ הדבר הראשון יהיה שנקבע שיחה טלפונית כדי לבדוק אם הטיפול באמת מתאים עבורך וכדי שאדע אם אני יכול להבטיח לך פתרון מוחלט או לא – אם לא, אנסה להפנות אותך למשהו מתאים יותר)

במידה ובעקבות השיחה, אדע מבחינתי שבטוח אנחנו יכולים לפתור את הבעיה לחלוטין, אז נקבע פגישה ראשונה באחריות כך שאם לא תרגיש/י כבר מהפגישה הראשונה עזרה ממשית, ושהטיפול ממש מתאים לך, לא משלמים עליו! (בלי להרגיש אי נעימות! – זה התפקיד שלי לבחור נכון את מי שמתאים לתהליך! ואם טעיתי זה עליי!)